#maradjotthon

Online Táncórák

60 perc endorfin termelés

Minden korosztály számára – a karantén idejére

A kialakult helyzetre való tekintettel

Kortól, nemtől és előképzettségtől függetlenül – full #örömtánc, Németi Roland dance coach vezetésével

A lényeg

  • nincsenek elvárások
  • nincs olyanm hogy rossz mozdulat!
  • táncolj ki magadból mindent feszültséget, ami ért a napokban
  • szabadíts fel sok endorfint
  • kortól és nemtől függetlenül
  • összesen 60 percben

Roland vagyok

Az Énegyetem formabontó, önfejlesztő oktatási platform alapító-mentora. 

Táncművészként végeztem, 25 évig táncoltam olyan show műsorokban, mint az X-faktor, A Nagy Duett, vagy a Megasztár. Jelenleg 4 különböző táncstúdióban, egyesületben tanítok. Intuitív és kreatív vagyok, ha elengeded a korlátozó gondolataidat, bulizhatunk egy jót együtt, vagy elmélyülhetünk a mozdulatainkban, amire éppen a lelkünknek szüksége van. A lényeg, hogy:

ENGEDD EL MAGAD

Mire számíthatsz az órákon?

  • készülök pár gyakorlatsorral azoknak, akik sokat ülnek a gép előtt, ez jót tesz majd a derekunknak
  • tetőtől talpig átmozgatunk mindent izmot, erősítünk, és nyújtunk, hogy még egészségesebbek legyünk, aztán...
  • jöhet a tánc, egy lassú és egy gyors mini-koreográfia betanulása együtt

A tánc hatásai a szervezetünkre

“Tánc közben szervezetünkben endorfin, azaz boldogsághormon termelődik, miközben a stresszhormonok (például a kortizol) lebomlanak. A tánc és mozgás közben felszabaduló endorfinnak fájdalomcsillapító hatása is van.

A jobb és bal agyféltekét összehangoló mozgás a dopamin termelését stimulálja, amelynek félelemoldó és euforikus hatást tulajdonítanak. A jóleső ellazulásért pedig a szerotonin felelős. A tánc nyugtatja az idegeket, ezáltal segíti a stresszhelyzetek könnyebb kezelését. A közben hallgatott zenének szintén lazító hatása van: a lágy melódiákra végzett, lassú mozdulatok segítenek lecsillapodni, elcsendesíteni a túláradó gondolatokat, belső békére találni és a jelenre fókuszálni.

Aki pedig a tüzesebb ritmusokat kedveli, annak felpörgeti a vérkeringését a ritmusos mozgás, így hatékonyabban dolgozik és erősödik a szív. Ezáltal csökkentheti a szívbántalmak és a magas vérnyomás kialakulásának kockázatát.”

Forrás: WEBBeteg Szerző: Dervalics Dóra, pszichológus

Mikor lesznek az órák?

Pénteken és Szombaton 16:30-tól 17:30-ig

Első óra: április 10. – Péntek

Hogyan tudod elérni az órákat?

Az órákat Zoomon keresztül tartom. 

Neked le van töltve az alkalmazás?

1. Töltsd le a Zoom-ot a laptopodra ITT.

2. A mobilodra is érdemes letölteni – ingyenes!

iOS-re ITT

Android-ra ITT

3. Ha megvagy a letöltéssel, nincs más dolgod, mint ingyenesen regisztrálni ITT az e-mail címeddel.

Végül, a telefonod beállításaiban keresd ki a Zoom nevű alkalmazást és engedélyezd a programnak, hogy használja a telefon kameráját és mikrofonját!

4. Kész is!

Amint kiválasztottad a neked megfelelő csomagot, e-mailben küldöm a linket, ahol csatlakozni tudsz az órához.

Egyszerre maximum 20 fő!

Már csak 2 hely elérhető!

Óradíjat fizetek

1 alkalom

990.- HUF (AAM)

4 alkalmas csomag

heti 2×60 perc

1995.- HUF (AAM)

Hamarosan találkozunk!

Close Menu
×
×

Cart

“Gyakorlati eszközök egy rendkívüli élethez”